Dominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi Design
Dominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu telewizyjnego „Agent – Gwiazdy”, businesswoman, menadżerka, coach doradztwa personalnego i rozwoju potencjału osobistego, tym razem wejdzie w nową rolę - ambasadorki polskiej linii odzieżowej Vippi Design.
2016-12-21, 13:59

Dla prawdziwej, charakternej góralki jaką jest Dominika Tajner – Wiśniewska, współpraca ambasadorska z marką odzieżową to debiut. Dominika jest kobietą wielu talentów, businesswoman, menadżer, coach, sportowiec. Jest Prezesem Tajner.Co Sp. z o.o., agencji zajmującej się rozwojem i kreatywnym wykorzystaniem potencjału młodych artystów i sportowców. Jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie na kierunkach: Turystyka i Rekreacja oraz Odnowa Psychosomatyczna. Jest również wykwalifikowanym Business i Life Coachem. W życiu prywatnym nie stroni zaś od mocnych wyzwań – z zamiłowniem uprawia sporty ekstremalne: rajdy samochodowe czy skoki Dream Jump. Efektem współpracy Dominiki z Vippi Design jest wyjątkowa sesja fotograficzna, w której zaprezentowane zostały modele z kolekcji zima 2016.

„Udział w sesji zdjęciowej był dla mnie nowym wyzwaniem w karierze. Nie sądziłam, że przed obiektywem aparatu mogę poczuć się aż tak pewnie i kobieco. To zasługa nie tylko profesjonalnego fotografa ale przede wszystkim rewelacyjnych ubrań Vippi Design, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Przyznam, że do tej pory wybierałam stonowaną elegancję, a w mojej szafie dominowały czerń i szarości. Dzięki marce Vippi Design na nowo odkryłam magię kolorów, która zachwyca. Te soczyste barwy, w połączeniu z wysoką jakością materiałów i co ważne dla mnie - wygodą, sprawiają, że czuję się w nich wyjątkowo. Marka doskonale wpisuje się w moje gusta, łącząc unikatowy styl z funkcjonalnością” tłumaczy Dominika Tajner – Wiśniewska.

Od 2010 r. Vippi Design podbija serca Polek. Znakiem rozpoznawczym marki jest nieszablonowe wzornictwo, połączone z praktycznym oraz zapewniającym komfort krojem. Autorskie projekty tworzone są z myślą o kobietach dynamicznych, pewnych siebie i lubiących eksperymentować z kolorami. Każda użytkowniczka może znaleźć w limitowanych seriach kolekcji coś dla siebie: od bluz, tunik, sukienek, spodni aż po kombinezony, kurtki, żakiety, czapki bądź szale. Firma przywiązuje również wielką wagę do jakości, ubrania szyte są z najlepszych certyfikowanych dzianin. Cel marki - aby każda kobieta mogła dzięki niej poczuć się jak rajski ptak – kolorowo i z klasą.

„Wybór ambasadorki Vippi Design był nieprzypadkowy. Dominika Tajner - Wiśniewska jest dla nas uosobieniem kobiecości, piękna, osoby spełnionej zawodowo, o ujmującej osobowości. Współpraca z Dominiką na planie zdjęciowym była czystą przyjemnością. Idealnie wpisuje się w strategię Vippi Design i jesteśmy pewni, że jako ambasadorka nada naszej marce wiele blasku. Obecnie pod szyldem Vippi Design działają cztery sklepy stacjonarne na terenie Warszawy, jak i sklep internetowy (www.vippidesign.com). W planach na przyszły rok mamy otwarcie kolejnych punktów m.in. w Katowicach i Wrocławiu. Więcej szczegółów będziemy mogli zdradzić w 2017 r. Tymczaczem serdecznie zapraszamy również na zakupy do naszego sklepu online.” - wyjaśnia Michał Kubiak, Dyrektor Zarządzający Vippi Design.

Oficjalna strona marki i sklep internetowy: www.vippidesign.com

Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.